úterý 10. dubna 2012

Lesík a stínovka ...

včera po odchození pomlázky ... jsem lehce unaven ... i společensky ... sledoval stín v pergole ... navečer se už zdál vhodný k fotografování ... tak jsem položil pinholku na zem ... a exponoval 25 sekund ... výsledek kompozičně není jak jsem myslel že dopadne ... ale o tom to myslím je ...

 


v pátek jsem se cestou domů zastavil v lese v okolí hradu Kost ... expozice 10 minut ... zkoušel jsem se před kamerkou i pohybovat ... ale vidět tam nejsem ... co by taky na mě bylo k vidění ... dokonce jsem si před expozicí počínal i jako profesionální fotograf ... posbíral jsem suché větve na zemi, kazící záběr ... došel jsem si do křoví ... no ... a výsledek se stejně nedostavil ... nevadí, budu se snažit dál ...


1 komentář:

  1. Kompozice stínů se mi líbí. A les je taky super. Sice nevím, co se mělo dostavit a nedostavilo, ale fotka má podle mě bezvadnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat